بازاریابی شبکه ای حرفه ای است که با دارا بودن برخی از مهارت ها و یادگیری آن ها دشوار هم نیست و در مدت زمان کم با تجربه ای می توانید به موفقیت برسید.

مری کریستنسن یکی از کارشناسان باتجربه در زمینه بازاریابی توصیه هایی دارد. وی معتقد است که 3 مهارت پایه ای و 3 مهارت پیشرفته وجود دارد که اگر بازاریاب آن ها را بداند به موفقیت میرسد. در ایتدا به مهارت های پایه ای می پردازیم.

1- زمان بندی : یکی از مهارت هایی که بسیار مهم است، موضوع زمان بندی شماست. شما باید توانایی برنامه ریزی زمانی را داشته باشید و با توجه به آن فعالیت کنید. دفتر برنامه ریزی شما نشان دهنده وضعیت کاری شماست .

2-  : دومین مهارتی که شما در زمینه نتورک مارکتینگ باید فرا بگیرید، است. ماهیانه شما و گروهتان سبب ایجاد درآمد بیشتر می شود. پس باید  در جهت افزایش آن قدم بردارید و تلاش کنید.

3- داوطلب گیری : بخشی از درآمد شما از طریق خرده ی افرادی که جذب می کنید بستگی دارد.پس باید تلاش کنید که افراد مناسب را جذب و بر روی مهارت آن ها تلاش کنید.

 

بعد از مهارت های پایه، به مهارت های پیشرفته تر می پردازیم که کامل کننده مهارت های پایه ای هستند.

1- ساختن روابط : همیشه سعی کنید همکاران و مشتریان قبلی خود را حفظ کنید. های یک مرتبه و ملاقات های اتفاقی کسب و کار محکمی برای شما نمی سازند و سبب می شود قبل از اینکه به جایی برسید از پا در بیایید.تلاش کنید برای خودتان مشتریان ثابتی پیدا کنید و روابط بلند مدتی را با سایرین ایجاد نمایید.

2-موفقیت شما نهایتا به موفقیت افراد مجموعه شما بستگی دارد. شما مسئول موفقیت آن ها نیستید ولی مسئول کیفیت حمایتی هستید که به آن ها می دهید.

3-مدیریت : در کارهایتان مدیریت داشته باشید.موفقیت شما فقط با نظم و مدیریت درست شما انجام می گیرد.همه کارهایتان را با برنامه و درست انجام دهید. این مهارت ها به شما در رسیدن به اهدافتان، کمک می کنند. شما باید روش استفاده از این ابزار را بیاموزید.باید زمان بندی بلد باشید چرا که بدون زمان بندی نمی توانید کار را انجام دهید.زمانی که نداشته باشید درآمد مناسبی هم نخواهید داشت و وقتی نتوانید با افراد ارتباط برقرار کنید، نمی توانید مربی باشید و بدون توان مدیریت نمی توانید ، کسب و کارتان را اداره کنید.

و این را بدانید که در آغاز کار هیچ کدام بی نقص نیستیم فقط لازم است با خودمان و دیگران صادق باشیم و تلاش کنیم. با تلاش و مهارت آموزی به جایگاهی که انتظار آن را داریم، خواهیم رسید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 


atamlm.ir مهارت ,موفقیت ,توانید ,زمان ,دهید ,مدیریت ,تلاش کنید ,زمان بندی ,بستگی دارد ,انجام دهید ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طاقت بیار ورزش حسن رفتار seoiranian khatere haaaaaa جنتوموزیک | دانلود موزیک دنیای تکنولوژی - تیچ میچ ندارییی